torsdag, april 14

Snabb vecka

Ja, precis som det står så har denna veckan passerat väldigt fort. Idag är det redan torsdag och snart är det minsann helg innan man hinner blinka. Med andra ord så går tiden betydligt fortare sålänge man är sysselsatt, otroligt fort om jag får säga det själv.

Igår var jag på en mysig visit i staden L hos min vän CS, tillsammans med LN#2. Väldigt trevligt må jag säga! En promenad i staden och sedan bar det hem till CS's su casa. Maten var redan förberedd så det var bara till att tillaga den. Och på ett nafs så var maten serverad och det tog inte lång tid innan den var långt nere i magen. Sjudundrans gott var det! Menyn bestod av: Fetastostfyllda biffar m Tzatsiki och ugnstekt potatis. Efterrätten bestod av hallonpaj m vaniljglass! Lovely :)

Idag är det dags att bege sig till gymmet igen. Jag hade faktiskt tänkt att jag ska springa en bit också idag, som en liten sista push innan jag avslutar mitt pass. Ska köra slut på mig totalt, ska inte kunna gå därifrån. Sen efteråt så gör man sig förtjänt av 20 min bastande och en lång och härlig dusch. Göttans!

På lördag så blir det DM volleyboll. All day long! Jag ska spela passare, no comments.

Imorgon är jag ledig från jobb, men det jublar vi inte för. jag ska nämligen på begravning. Nu är det dags att ta ett sista förväl av lilla Farfar. Usch! Begravning. Jag vill inte! Det är så hemskt. Jag är inte redo för det!

Inga kommentarer: