torsdag, april 14

Mindre rolig kväll

Sitter hemma i min ensamhet. Det är verkligen världens tråkigaste och sämsta kväll ever. Inga bra tv-program efter kl 22:00, ont i magen, sugen på en RIKTIG chai latte, vill inte vakna upp imorgon, känner mig ensam, gråter lite smått, tvättar och en massa annat småtjafs.

AF var på besök ikväll och berättade att han nu har köpt hus, den lyckosten. Åh, vad avundsjuk jag är på honom. Huset är verkligen jätte fint. Renovering av alla dess slag ska göras. Det har alltid varit ett stort intresse hos mig, så nu har jag i alla fall min sommar räddad. Jag kommer spendera mycket tid till att hjälpa honom att fixa och dona där! Kommer bli kanonkul.

Imorgon är den jobbiga dagen. Begravning.

Jag tog mig till träningen idag igen. Känns bra att jag verkligen gör det. Den långa cykelturen dit och hem känns inte lika lång längre, det har blivit en mer vana nu istället. Eftersom jag skulle en tripp in om Siba och få min mobil fixad så kom jag iväg rätt tidigt, vilket är jätte bra för då var jag hemma i tid till Du är vad du äter och Lyxfällan.

Klockan är mycket och jag bör egentligen lägga mig till kojs, men nej. Jag har ingen ro i kroppen. Kanske bör man packa nu istället för imorgon bitti. Hmm.. Nej! Orkar inte.

Inga kommentarer: