måndag, september 27

ny liten krabat.

Har jag berättat att det har börjat en ny tjej i laget? En helt underbar tjej. Jag gillar henne skarpt. Vi har samma tänk och åsikter om saker och ting och hon verkar vara en varm och omtänksam person. Hon är alltid sprallig och framför allt glad. En riktigt toppen pingla. Inte nog med det.. Hon är dessutom granne med mig. Utan att vi visste om det eller har sett varandra i trappen så bor hon en trappa under mig. Volleybollen är dessutom betydligt roligare nu. Man sprider mer glädje eftersom hon smittar av sig med sitt glada humör :-)

Det känns otroligt roligt att man har träffat henne! Henne ska vi hålla hårt om. Henne kommer vi att kalla för SÅ.

På lördag blir det fest. Patrik har bjudit en del vänner till honom och jag har bjudit en del av mina vänner (bl a MP, HE, CS, och SÅ). Det kommer bli en otroligt härlig kväll. Både jag och Patrik ser fram emot det. Jag är helt nostalgisk!

Nu har jag precis kommit hem från kvällens träning. Måste erkänna att det känns betydligt bättre än vad det har gjort tidigare. Även om inte träningarna går 100% bra så märker jag inte av det, utan skakar av mig det direkt. Fokusera framåt istället! Det känns så skönt!

Imorgon gäller det. Om jag ber er hålla alla era tummar för mig? Snälla gör det. Imorgon behöver jag det som mest. Jag är så nervös! Men 'Oh yeah' vad jag ska regera!!

Inga kommentarer: