onsdag, september 29

5 h plugg.

Denna onsdag har var varit en väldigt effektiv dag.

Eftersom jag sov hos min mamma inatt så fick jag 1 h sovmorgon. Det var en välbehövlig sovmorgon med tanke på att jag hade sovit väldigt oroligt på natten. Jag har en kollega som bor i samma ort som min mamma. Jag samåkte med henne till jobb idag, eftersom hon kör tidigare än vad mamma gör. Mamma har en tendens att alltid pricka in rusningstrafiken, och utan att man vet ordet av så är man försenad (i alla fall jag som har telefonin att tänka på). Denna morgon kunde jag dock hålla mig vaken i bilen eftersom min kollega hade en hel del intressanta saker att berätta..

Hon och hennes kollega hade varit iväg på någonting som heter Seans. Det är när man får möta/tala med de döda via en andlig person som förmedlar budskap via de två berörda, om jag har förstått det hela rätt. Hon berättade en hel del intressant saker. Jag har en del saker som jag hade velat ha svar på. MMS sa att hon var intresserad av att följa med mig om jag skulle få för mig att göra det, vilket jag är. Vi får helt enkelt se om tiden räcker till!

Efter att jag smält all information så kom jag in på andra banor. Hade det inte varit roligt att spå sig? Min mamma har en bekant som kan spå via "tarrot kort". Jag funderar starkt på att ta kontakt med henne och boka en tid. Jag vill dock inte ha reda på datum då saker och ting ska inträffa, utan endast ospecificerad information. Sjukt läskigt, men galet roligt.

Min arbetsdag har gått någorlunda fort idag, även om jag höll på att somna vid fikabordet på jobb idag. Man märker att man inte har fått sin morgonpromenad eller sin morgonpowernap, kroppen vaknar inte riktigt till. Trots lite sömn så har jag fått en heeeeel del pluggande gjort idag. Jag må erkänna att jag är otroligt nöjd efter de 5 h pluggande. Det var en hel del som blev gjort, och det känns skönt eftersom det endast är ca 1 vecka kvar till datortentan ska vara inlämnad. Jag är mycket nöjd med min prestation! Jag hoppas att det håller i sig i fortsättningen också :-) All bokföring som blev gjord idag blev toppen. När man väl kommer in i en rullians så går allt mycket bättre. Var gång jag ska påbörja mitt pluggande så får jag alltid genomföra en övning flera gånger för att kunna komma in i tankebanorna igen. Jag gillar det skarpt!

Jag fick äntligen samtal av Patrik idag. Det är alltid lika mysigt att få höra hans röst. Lika roligt som att få se hans namn på displayen oavsett om det är ett sms eller ett röstsamtal. Jag erkänner stolt - Jag är förälskad i denna mystiska och kärleksfulla man. Han är världens underbaraste och snyggaste karlakarl som man kan tänka sig. Jag är så lycklig och stolt över att han är min.. Min pojkvän och sambo.

NU, eftersom jag har varit så duktig idag, ska denna dam gå och krypa ner till kojs. Jag ska försöka att inte drömma så många mardrömmar om andar och spöken inatt. Hela kvällen har varit mysko, eller så är det jag själv som oroar och inbillar mig att jag hör saker och ting hela tiden. Tur att Patrik kommer hem snart!

Godnatt.

Inga kommentarer: