tisdag, september 28

godmorgon.

Klockan är.. tidigt och jag sitter framför datorn och pluggar för fullt. Jag startade Spotify och tryckte igång min härliga 90's playlist. Man vaknar med lika bra och härligt humör varje gång.
Igår på träningen så var där en typisk 90-tals låt som spelades, eftersom jag dock är så dålig på namn, titlar mm så minns jag dessvärre inte vad den heter. Vet ni några klassiska 90-tals låtar som man bara sprudlar av glädje och dessutom inte kan låta bli att ta några danssteg?

Jag är både stolt och besviken över mig själv. Jag programmerade alarmet kl 6:00 i morse, men inte steg jag upp då. Nej, jag snoozade till kl 7. Tanken var att jag skulle upp tidigt så att jag hann med mer än planerat. Trots detta så är jag ändå nöjd att jag har orkat dra mig upp ur sängen kl 7:00. Nu sitter jag framför bloggen istället för att starta mitt Visma program och fortsätta med min datortenta som ska vara inlämnad om 2 veckor knappt.. Duktigt? - Nej.

Efter dagens händelse så ska jag ta mig in till jobb och arbeta sent pass idag, till kl 17:00, därefter ska jag sedan till IKEA tillsammans med min rara mamma. Hon behövde lite inrednings- och bärhjälp. Självklart ställer jag upp för henne om hon behöver mig! Jag är lite kornfundersam över hur jag ska ta mig till jobb idag. jag kommer ha en mäktigt tung väska med mig eftersom jag måste ha min dator med mig (måste arbeta med datortentan). Sist jag hade dator och ombyte till en dag så var min väska äckligt tung, vilket inte förvånade mig ett dugg eftersom jag hade 10 ton böcker också. Det spekuleras lite över om jag ska köra till jobb istället. Men då kommer alla dessa "men"... Ska jag våga ha min bil stående där över natten? Finns det överhuvudtaget någon bilparkering ledig till mig när jag kommer runt lunchtid? Nåväl, vi får helt enkelt se vad som händer.

Idag kl 10:00 gäller det. Jag är så nervös. Jag vill verkligen. Jag till och med bad till Gud igår kväll i hopp om att han finns med mig på min sida idag.

Inga kommentarer: