måndag, februari 4

En liten mini uppdatering

Ett litet break i tentaplugget är välbehövligt.

På torsdag, närmare bestämt kl 09.00, har vi tentamen i Beskattningsrätt & Företagsjuridik. Jag älskar det så fruktansvärt mycket (hör min ironi!). Detta är vår största och sista tentamen vi någonsin har haft i utbildningen. Man märker i både kropp (magen) och själv (humöret) att detta tar hårt på krafterna. Jag sover dåligt, jag äter dåligt och jag tränar dåligt. Trots att jag får besök av John Blund redan kl 21-22 om kvällarna så känner jag mig ändå helt mörbultad, typ som att man har blivit inkörd i en mangel. Även om jag äter som en häst så känner jag mig ständigt hungrig, med framför allt sötsugen - KONSTANT!

I bakgrunden kallar min vän på mig. Dags att ta tag i studierna igen!
Sköt om er!

Inga kommentarer: