onsdag, augusti 10

Den där kärleken...

Tiden springer iväg med stormsteg och beachvolleyboll turneringen är nu över. I år blev det ett ännu mer lyckat resultat än förra året. Det är så otroligt härligt att se! Om inget annat så är det banne mig ansträngande, eller kan det bero på att jag spelade med 2 olika lag (i samma grupp)?

Ikväll skulle jag egentligen träna med Svedala, men den idén sprack tyvärr. Istället ska jag få ett eget tränings schema av tränaren - underbart! Tills arbetet har börjat lugna ner sig så får jag köra på lite motionsvolley med Kristianstadslaget och mitt tränings schema. När väl skolan har satt igång så finns det mer tid(?) över.

Ikväll var jag istället och kikade på fotboll, MFF-Mjällby (U21). Ingen vidare bra match men istället blev det sjuhelsickes goa och roliga samtalsämnen. Vi hade så roligt att vi låg ihopvikta på marken :)

Patrik är i Sthlm på utbildning och det är nu man känner sig sådär larvigt kär. Man saknar honom redan så otroligt mycket och det har endast gått EN dag. Märkligt, den där kärleken <3
För att det snabbare ska bli onsdag (då han kommer hem, kl 20.00) så ska jag minsann gå och krypa ner till sängs nu.

Sov så gott & dröm sött!

Inga kommentarer: