fredag, juli 22

Redan fredag?

Jag har arbetat hårt i 5 dagar och det är redan fredag. Det är lite ofattbart att veckan kan ha gått så fort. Men än är det inte slutarbetat! Jag ska på det imorgon igen och samtidigt komma på en bra dop present (tips, snälla!!!) under mina 30 minuter lunch.

Det märks att mina fötter inte är vana vid sånt här arbete. Ja, jävlar vad jag har ont i dom var kväll. Det gäller att inte sätta sig ner när man kommer hem för det är väldigt lätt att fastna då. Just nu, sitter jag i soffan och jag kommer inte upp igen. jag som skulle vara duktig och börja packa ner i lägenheten. Det måste påbörjas.... typ NU! om 8-9 dagar så ska flytten påbörjas, vilket innebär att jag/vi ligger en aning back.

Imorgon blir det grillkväll ute på Rågvägen tillsammans med trevlig folk (ca 14 pers). Men först hem efter jobb och göra sig i ordning på väldigt kort tid. Ibland önskade jag att man ägde en egen klädesbutik så att man slapp stå och vela i timmar om vad man ska ha på sig. Jag är så trött på min garderob för tillfälligt. Man skulle bytat garderob med någon annan, bara för ca 1 vecka. Det hade varit grymt roligt!

Inga kommentarer: